- 12 kwietnia, 2015
Cel zmian: lepsza obsługa w urzędach pracy osób bezrobotnych, poszukujących pracy i pracodawców. Urzędy przestają być pośredniakami, a stają się, wzorem brytyjskich „job centres“ czy niemieckich „center fur arbeit“, prawdziwymi centrami pracy.
Każdy bezrobotny i poszukujący pracy zarejestrowany w urzędzie pracy jest od początku prowadzony przez tego samego doradcę klienta. Dzięki profilowaniu pomocy wsparcie jest dopasowywane do indywidualnych potrzeb osób bezrobotnych. Urzędy otworzyliśmy na współpracę z ośrodkami pomocy społecznej, lokalnymi organizacjami pozarządowymi i prywatnym agencjami pracy.
Urzędy pracy rozliczane są z osiąganych wyników. Pracodawcy w każdym urzędzie mają osobę do kontaktu – doradcę ds. klienta instytucjonalnego. To procentuje – urzędy zdobywają coraz więcej ofert od firm. W ubiegłym roku pozyskały ponad milion wakatów, to o 25% więcej niż rok wcześniej.
Zrealizowane